5410 1

Succesfulde virksomheder kender forskellen på, hvad kunderne MENER er vigtigt, og hvad virksomheden TROR er vigtigt for kunderne...

 

 

Optimering af kundeoplevelse, kundetilfredshed og

kundeloyalitet.

 
  • Ved du hvilke aktuelle og betydningsfulde faktorer, der skaber høj tilfredshed, loyalitet og salg?

  • Får du omsat jeres kundedata til operationel information, som danner baggrund for indsatser og forbedringer?

    Et mål for mange virksomheder er at yde god service og skabe positive oplevelser. Et andet er at skabe vækst. Det er vigtigt, at begge mål opnås på kundernes præmisser for at sikre loyalitet, positiv branding og langvarig vækst!
    Aktuelle data fra KUNDENS perspektiv giver uventede og værdifulde oplysninger... med positiv konsekvens for forretningsudvikling, vækst og kundetilfredshed..
     

     

Sådan gør vi 

  • Vi analyserer data (kundeundersøgelser - on & offline, salgstal, CHURN mv) og foretager ’deep dive’ analyse for at identificere de betydende parametre og drivende faktorer for kundetilfredshed, kundeloyalitet og salg. 

  • Vi identificerer styrker/mangler, optimerer og udvikler nye indsatsområder og via observationer og interne interviews mv., sikres, at alle touch points for ’Customer Journey’ er afdækket. 

  • Vi prioriterer indsatsområderne og evaluerer ROI for at sikre det optimale resultat. Sammen med virksomheden udarbejder vi målbare og operationelle aktiviteter for at sikre optimering af kundeoplevelser. 

  • Vi sætter stor fokus på at skabe forankring og ejerskab af kundetilfredshed og loyalitet i virksomheden, så arbejdsindsatsen fortsat lykkes og der skabes yderligere vækst for virksomheden – hele tiden på kundens præmisser! 

Det opnår du 

Du får værktøj af en erfaren, tillids-skabende og resultatorienteret ekspert. Du får udvikling og igangsættelse af målbare operationelle indsatser, der sikrer optimering af kundetilfredshed, loyalitet og salg. Det sker med professionel kommunikation og opbygning af gode relationer. Der udvises stor respekt for ledere og medarbejdere for at sikre høj motivation og inspiration samt forankring og ejerskab af kundefokus på tværs af organisationen. 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
   

 

 linkedin-logo

 

Kontakt

Tlf: +45 21 72 81 99

Mail: info@winspire