5410 1

Mange virksomheder ser ikke forskel på et godt overskud og et dårligt ... de ser ens ud på resultatopgørelsen.
Dårligt overskud er fortjeneste skabt på bekostning af kunderelationer. Succesfulde virksomheder TROR på gode kunderelationer...

 

 

Salgsoptimering på kunden præmisser!

 
  • Ved du hvilke aktuelle og betydningsfulde faktorer, der skaber et optimeret salg og samtidig sikrer høj tilfredshed hos dine kunder?

  • Har du fokus på de definerende faktorer for høj kundeloyalitet, kundeanbefalinger og mindsket CHURN?

  • Udnytter du det optimale salgspotentiale HVER gang kunderne kontaktes eller kunderne kontakter dig?

    Primære mål for virksomheder er at skabe vækst og udvikling med en god bundlinie. Medarbejderne arbejder med specifikke KPI’er og et budget, der skal nås. Der er altid stor fokus på at få nye kunder ind i virksomheden.
    Anbefalinger fra eksisterende kunder har enorm effekt på potentielle fremtidige kunder. Og alligevel er der sjældent fokus på at undersøge det høje salgspotentiale hos eksisterende kunder og baggrunden for, at nogle kunder mistes. Aktuelle data fra KUNDENS perspektiv giver uventede og værdifulde oplysninger... sikrer langvarig vækst, høj loyalitet og optimale kundeoplevelser, og at målet opnås på kundernes præmisser!

     

Sådan gør vi 

  • Vi analyserer data (kundeundersøgelser - on & offline, salgstal, CHURN mv) og foretager ’deep dive’ analyse for at identificere de betydende parametre og drivende faktorer for kundetilfredshed, kundeloyalitet og salg.- on & offline, salgstal, CHURN mv) og foretager ’deep dive’ analyse for at identificere de betydende parametre og drivende faktorer for kundetilfredshed, kundeloyalitet og salg. 

  • Vi identificerer styrker/mangler, optimerer og udvikler nye indsatsområder og via observationer og interne interviews mv., sikres, at alle touch points for ’Customer Journey’ er afdækket.optimerer og udvikler nye indsatsområder og via observationer og interne interviews mv., sikres, at alle touch points for ’Customer Journey’ er afdækket. 

  • Vi prioriterer indsatsområderne og evaluerer ROI for at sikre det optimale resultat. Sammen med virksomheden udarbejder vi målbare og operationelle aktiviteter for at sikre optimering af kundeoplevelser. 

  • Vi sætter stor fokus på at skabe forankring og ejerskab af kundetilfredshed og loyalitet i virksomheden, så arbejdsindsatsen fortsat lykkes og der skabes yderligere vækst for virksomheden – hele tiden på kundens præmisser!

Det opnår du 

Du får værktøj af en erfaren, tillids-skabende og resultatsorienteret ekspert. Du får udvikling og igangsættelse af målbare operationelle indsatser, der sikrer optimering af salg, kundetilfredshed & loyalitet samt mindsket CHURN. Det sker med professionel kommunikation og opbygning af gode relationer. Der udvises stor respekt for ledere og medarbejdere for at sikre høj motivation og inspiration samt forankring og ejerskab af kundefokus på tværs af organisationen.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
   

 

 linkedin-logo

 

Kontakt

Tlf: +45 21 72 81 99

Mail: info@winspire